Andralaget leder serien efter tre ronder

När vi nu summerar höstsäsongen kan vi konstatera att andralaget har full pott och leder division 2:7 efter tre ronder på maximala 6 poäng, samma poäng som Kristianstad SS, som har en match mer spelad. Växjö lag II har fler partipoäng, 19,5, än tvåan som har 18.

Resultaten i höstens matcher har varit 2 – 6 mot Eksjö SK II borta, 5,5 – 2,5 mot Ronneby SK hemma samt hela 0 – 8 mot Hultsfreds SK II borta. I laget har Ronald Heidenfors och Marcus Johnsson tagit tre vinster var och alla i laget har varit delaktiga i poängplockandet.

I vår spelar lag II fyra matcher till och inleder hemma mot SS Kalmarunionen den 12 januari, därefter Kristianstad SS borta den 2 februari, Oskarshamns SS hemma den 1 mars och säsongsavslutning mot Ölands SS borta den 15 mars.