Ulriksbergsskolan i Skollag-SM

| | 0 Comment| 16:47|
Categories:

I helgen spelas Skol-SM för lag. Till vår stora glädje deltar ett Växjölag i denna tävling för första gången på många år. Det är Ulriksbergsskolan som spelar i lågstadieklassen. Vi håller tummarna för laget där Yovel och Nethan från klubben deltar.
Resultat: https://member.schack.se/ShowTournamentServlet?id=18228