Swedish Rapid Chess Div 2 Lagmatch Rond 1

chess pieces

Kross

Då var första omgången i Swedish Rapid Chess spelad och det blev en riktig kross! 30 poäng före tvåan, Eskilstuna. 😀Riktigt roligt att så många ville vara med och särskilt glädjande var att vi hade några nya medlemmar som spelade. Jag vill poängtera att även om man inte är bland de sju som räknas in i sammandraget, så är man ändå med och bidrar samt att det ger en härlig känsla i laget när man ser hur många som vill bidra.

Hederspris

Det vore väl skam att inte dela ut kvällens Hederspris 🏆 för vinnaren i omgången nämligen den förträfflige Patrick Fransson. Tätt efter kom Bengt Lindberg som då alltså inte får ett Hederspris utan bara ett Hedervärt Omnämnande. Väl mött nästa onsdag då omgång två spelas då hoppas jag att samtliga som spelade idag, och gärna några till, bokar in för en ny fest.🥳