Snabbschack – Tidshandikapp

| | 0 Comment| 12:37

Tisdagen den 5 mars kl. 18:00 håller vi i en riktigt spännande händelse här på klubben – en spontan manuell lottning! Det är en grej där alla är välkomna att delta, oavsett om du är ny på schackbrädet eller en erfaren spelare. Det är verkligen en upplevelse som kan vara både utmanande och lärorik för alla inblandade. Att vara med i en sådan här lottning är perfekt för att slipa dina schackfärdigheter, särskilt när det gäller att hantera tidsnöd och spela mot olika nivåer av motstånd.

För nya spelare är det verkligen en guldgruva av erfarenhet eftersom du får chansen att möta och lära av de mest erfarna spelarna i klubben. Dessutom är det ett fantastiskt tillfälle att komma närmare klubbgemenskapen och träffa nya vänner som delar din passion för schack.

Så varför inte ta chansen att vara med på denna spontana schackkväll?
Det är ett tillfälle att lära, utmana dig själv och ha kul tillsammans med andra välkomna.