I helgen spelas Skol-SM för lag. Till vår stora glädje deltar ett Växjölag i denna tävling för första gången på många år. Det är Ulriksbergsskolan som spelar i lågstadieklassen. Vi håller tummarna för laget där Yovel och Nethan från klubben deltar.Resultat: https://member.schack.se/ShowTournamentServlet?id=18228...
